livnelly

Alla inlägg under oktober 2012

Av Liv - 24 oktober 2012 17:08

Ska kanske börja och rida det skulle va jätte roligt jag älskar jätte mycket hästar och att rida!

Jag vill oxå börja på måla skola.  

Men jag vill mest börja på rid skola !

Jag vill så gärna börja på något men det är så svårt att välja!

Mamma och pappa säger att det kan vara ganska dyrt att börja på rid skola därför sa jag bara kanske.

Vill så gärnaaaaaaaaaaaaa börja på rid skola!!!!!!!!

OM JAG INTE BÖRJAR PÅ DET BLIR JAG ARG!

Skoja bara men det e så kul att rida.

Men jag ska säga till mamma att jag oxå vill börja på måla skola men om jag inte får börja på rid skola ska jag börja på måla skola!

Bayy!

Av Liv - 22 oktober 2012 18:47

 

Av Liv - 21 oktober 2012 19:58

Sallad mm vilken stor rätt det  är en maträtt!

Det va jätte gott men det va inte  bara jag som åt det det va min syster och jag.   


Av Liv - 21 oktober 2012 19:48

På den här bilden är jag mycket minre som ni ser.  

Jag är så cool på bilden!   

Neeh jag bara skojaa!   

Jag var väldigt prinsäsig jag älskade prisensor!  


Av Liv - 20 oktober 2012 15:09

Igår va vi på Afterwork med Wilma min bästis och hennes föreldrar.   

Sen kom Nomi och Josef cycklande och satte sig berivid oss.

Vi åt jätte god mat!

Lykkali och hennes föreldrar va oxå med oss.

Malte och lage skulle oxå komma men dom kom inte.


Av Liv - 16 oktober 2012 20:34

Igår sovde min kusin över hos mig det va ganska rörigt men mysigt.
Malva ville ha lite party i mitt rum så vi satte på stereon och tende lite små lampor och börja dansa.
Malva ville oxå ha en liten lampa tänd på kvällen och jag hadde rätt svårt att sova men jag somna tillslut för Malva somna då släckte jag! Hejdå kanske skriver imon!<3

Av Liv - 16 oktober 2012 20:34

Igår sovde min kusin över hos mig det va ganska rörigt men mysigt.
Malva ville ha lite party i mitt rum så vi satte på stereon och tende lite små lampor och börja dansa.
Malva ville oxå ha en liten lampa tänd på kvällen och jag hadde rätt svårt att sova men jag somna tillslut för Malva somna då släckte jag! Hejdå kanske skriver imon!<3

Av Liv - 10 oktober 2012 14:07

Igår såg mamma en jätte stor levande krabba på land den va otroligt stor så mamma tog hem den i en påse.  

Mamma skulle koka den för den va så stor.

Vi har inte ätit den än men det va så läskigt!

Ni vill bara inte se den!!!!!

Presentation


Älskar att bada kan inte sluta!:)

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Oktober 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards